Moje wpisy wędkarskie

Urlop- wędka – wypoczynek i przyroda

Kilka słów wstępu. Dla miłośników wędkarstwa łowiących co dziennie, tak mi się wydaje , to jest jeden sposób na udany urlop spędzony z wędką nad wodą. Zapewnia wypoczynek w ciszy i odosobnieniu. Moje zamiłowanie do przebywania na łonie natury -hobby do wędkowania jest silniejsze od innych atrakcji. W roku 2015 mam bardzo dużo urlopu. Przed wyj…

Majówka z wędką to jest wspaniały wypoczynek, na który się czeka niecierpliwie, dla większości to rozpoczęcie sezonu, chociaż już nie którzy od dawna wędkują. A żeby majówka z wędką udała się trzeba do niej dobrze przygotować się . Dobrać przynęty, zanęty, zabrać sprawdzony sprzęt itp Wpływ ma także również pogoda. Kiedy woda jest nagrzewana p…

Nadszedł długi weekend doczekałem się wolnych dni od 14.08.do 17.08. 2014 r i mogłem wyjechać na dłuższą wyprawę na ryby w swoje strony do Brodnicy (Pojezierze Brodnickie) , gdzie czekał na mnie młodszy brat Medard, który tak samo wędkuje jak ja. Brodnica położona jest po obu stronach rzeki Drwęcy, która jest bardzo dzika, kręta, miejscami s…

Kolejna noc na jeziorzePo ostatnim nocnym łowieniu suma nabraliśmy takiej ochoty , że pojechaliśmy na nockę z środy na czwartek, a nie jak planowaliśmy dopiero w piątek. Na jeziorze byliśmy o godz.15.30. Znowu liczyliśmy że znajdzię się jakiś sum - Krzysztof łowił ze swojej kładki ,a ja z łódki. Tym razem żywca było trudniej złowić . Tak jak i pop…

Po ponad dwu letniej przerwie w wędkowaniu nocnym , po namowie kolegi Krzysztofa wybrałem się z nim na jezioro Chmiel Duży na nocną wyprawę na suma. Ten wypad nocny korcił mnie już od dawna. Sum na żywca w nocy Sam na noc nie lubię wyjeżdżać na ryby . Nie mam łódki. Gospodarz jeziora RZGW w Poznaniu pozwolili łowić na jeziorze bez żadnych opłat d…